-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1 lulando schrieb:
Howdy :-) no, it's not a support question - I am offering to translate what there is to be translated into German. This is quite the opposite of support, isn't it?
Du bist auf den Auto-Mailer reingefallen. *g*
I've read in a German Drupal forum, translations are missing. If that is true, it might very soon no longer be necessary.
Die deutsche Übersetzung von Drupal ist +- komplett muß aber für Drupal 6 überarbeitet werden. Die Projekt-Seite ist hier: http://drupal.org/project/de Ich hab ehrlich gesagt den Überblick verloren, wer gerade das Projekt koordiniert. Daneben gibt es natrlich etliche von den Contrib-Modulen, die keine Übersetzung ins Deutsche haben. Gruß, Gerhard -----BEGIN PGP SIGNATURE----- Version: GnuPG v1.4.6 (GNU/Linux) iD8DBQFHB9Usfg6TFvELooQRAiIYAJ95aMhm9pNJpmju6wc4qwoFPZYzpgCeO37l 9h04DFrEyeXyDSqUAc+RA68= =Boww -----END PGP SIGNATURE-----